Повернення та обмін
Основні правила по обміну і повернення товару.
Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Повернення/обмін товару належної якості
Повернення або обмін товару належної якості можливий при наявності:
- товарного чеку (видаткова накладна) про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій упаковці - якщо упаковки не розкривалися;
- товар не має слідів експлуатації;
- в наявності оригінальна, цілісна упаковка товару і його комплектуючих;
- збережена повна комплектація товару, передбачена виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.
Повернення коштів
Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється протягом 7 днів.
Кошти можуть бути повернуті:
- у готівковій формі в пункті видачі за адресою м.Київ, вул.Кирилівська, 102;
- на банківську карту;
- при безготівковій формі оплати - на рахунок юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
Порядок обміну товару належної якості
КРОК 1: переконатися, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів.
КРОК 2: звернутися в наш офіс, за адресою Київ, вул.Кирилівська, 102, з товаром в заводській упаковці і повною його комплектацією.
КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна) і документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо).
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.
Повернення/обмін товару неналежної якості
Повернення або обмін товару неналежної якості можливий при наявності:
- документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткову накладну);
- акта (висновку) авторизованого сервісного центру виробника про НЕ ремонтопридатності (наявності істотного недоліку);
- гарантійного талона на товар;
- повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника.
Що таке товар неналежної якості?
Товар неналежної якості - це товар, наявність істотного недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника і після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин.
У яких випадках не можна обміняти або повернути товар?
Підставою для відмови в обміні або поверненні товару, перш за все, може бути недотримання вище викладених умов. Крім того, в разі, якщо товар належить до переліку, які не підлягають обміну та поверненню товарів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. Зверніть увагу, що до таких товарів згідно із законом належать і трубні матеріали.