Головна
/ Гарантія
Гарантія
Умови гарантійного обслуговування
Наш інтернет-магазин надає гарантію від виробника на всю реалізовану продукцію. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, більш детальну інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.
У разі, поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити нам про це.
Після проведення діагностики товару в сервісному центрі виробника і підтвердження гарантійного випадку, виробник здійснює гарантійний ремонт або заміну на аналогічний товар, при неможливості ремонту.
Якщо при проведенні діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов'язана з порушенням правил експлуатації або експлуатаційними навантаженнями, то в гарантійному ремонті або обміні товару Вам буде відмовлено.
Право на гарантійний ремонт не поширюється на випадки:
- Несправність пристрою викликана порушенням правил експлуатації, транспортування і зберігання, викладених в «Керівництві користувача»;
- На пристрої немає, порушений або не читається оригінальний серійний номер;
- На пристрої відсутні або порушені заводські, або гарантійні пломби та наклейки;
- На пристрої (корпусі) присутні сліди механічного пошкодження;
- Підключення пристрою здійснювалося з порушенням правил (схем підключення виробника);
- Ремонт, технічне обслуговування або модернізація пристрою проводилися особами, не уповноваженими на те компанією-виробником;
- Дефекти пристрою викликані використанням з програмним забезпеченням, що не входять в комплект поставки пристрою, або не схвалені для спільного використання виробником пристрою;
- Дефекти пристрою викликані експлуатацією в складі комплекту несправного обладнання;
- Виявляється потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.д .;
- Несправність пристрою викликана прямими або непрямими діями механічних сил, хімічного, термічного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів або інших токсичних, або біологічних середовищ, а також будь-яких інших чинників штучного або природного походження, крім тих випадків, коли такий вплив прямо допускається «Керівництвом користувача»;
- Несправність пристрою викликана дією сторонніх обставин (стихійних лих, стрибків напруги електроживлення і т.д.);
- Несправність пристрою викликана невідповідністю Державним Стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж;
Зверніть увагу!
1. Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації;
2. Необхідно використовувати послуги кваліфікованих фахівців з підключення, налагодження та пуску в експлуатацію технічно складних товарів, які за технічними вимогами не можуть бути пущені в експлуатацію без участі відповідних фахівців;
3. Витрати по монтажу і демонтажу обладнання несе Покупець;
4. Гарантійне обслуговування здійснюється протягом усього гарантійного терміну, встановленого на товар;
5. При проведенні ремонту термін гарантії продовжується на період перебування товару в ремонті.