Головна / Доставка та оплата

Доставка та оплата

(097) 872-50-88 - Служба доставки

Вартість доставки великогабаритного товару визначається окремо.

Перш ніж ви приймете товар в офісі, в кур'єра або на складі перевізника, переконайтеся, що він доставлений Вам в повній комплектації, робочому стані і не пошкоджений. Якщо при отриманні клієнт не перевірив товар, і виявив пошкодження або комплектність пізніше, компанія продавець знімає з себе матеріальну відповідальність і не компенсує клієнту матеріальні збитки!

 

Способи доставки


  • Самовивіз

Весь товар, який ви замовили, можна забрати у нас в офісі м. Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе), 102 (поряд стадіон "Спартак"). Переконливе прохання, погодьте з менеджером наявність товару та час вашого візиту, тому що товар зберігається на складі, і доставлений до офісу він буде виключно для Вас.

  • Кур'єром по Києву.

Вартість доставки – від 250грн.

Доставка здійснюється протягом 2 робочих днів з моменту підтвердження замовлення.

  • Транспортна компанія

Доставка проводиться компанією - перевізником Нова пошта. Відправка здійснюється після повної або часткової передплати. Мінімальна сума передоплати - вартість відправки товару. Для розрахунку вартості відправки перейдіть за посиланням: Нова Пошта .

Відправка здійснюється від одного до чотирьох робочих днів. Відправка товара здійснюється з нашого складу, адресним забором.

  • Кур'єром по Київській області.

Передмістя, Бортничі , Коцюбинське , Столичне шосе (Район Авторинка) - від 300грн

Ірпінь, Вишгород - від 350грн
Буча, Бровари - від 400грн
Бориспіль, Боярка - від 350грн


Способи оплати


  • Готівкою

Оплата товару у Києві (Київській області) здійснюється в офісі компанії або кур’єру при доставці товару.

  • Безготівковий розрахунок

За допомогою безготівкового розрахунку сплатити товари нашого магазину можуть юридичні та фізичні особи. Для отримання товару необхідно: - сплатити рахунок, мати при собі доручення від організації.

  • Накладений платіж
  • На карту

 

    Увага!

Перш ніж ви приймете товар в офісі, в кур'єра або на складі перевізника, переконайтеся, що він доставлений Вам в повній комплектації, робочому стані і не пошкоджений. Якщо при отриманні клієнт не перевірив товар, і виявив пошкодження або комплектність пізніше, компанія продавець знімає з себе матеріальну відповідальність і не компенсує клієнту матеріальні збитки!

 

Товар доданий до кошика

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber