Головна / Повернення та обмін

Повернення та обмін

Основні правила по обміну і повернення товару.

Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.

Повернення/обмін товару належної якості

Повернення або обмін товару належної якості можливий при наявності:

  • товарного чеку (видаткова накладна) про придбання товару;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій упаковці - якщо упаковки не розкривалися;
  • товар не має слідів експлуатації;
  • в наявності оригінальна, цілісна упаковка товару і його комплектуючих;
  • збережена повна комплектація товару, передбачена виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.

Повернення коштів

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється протягом 7 днів.

Кошти можуть бути повернуті:

  • у готівковій формі в пункті видачі за адресою м.Київ, вул.Кирилівська, 102;
  • на банківську карту;
  • при безготівковій формі оплати - на рахунок юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

Порядок обміну товару належної якості

КРОК 1: переконатися, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів.

КРОК 2: звернутися в наш офіс, за адресою Київ, вул.Кирилівська, 102, з товаром в заводській упаковці і повною його комплектацією.

КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна) і документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо).

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.

Повернення/обмін товару неналежної якості

Повернення або обмін товару неналежної якості можливий при наявності:

  • документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткову накладну);
  • акта (висновку) авторизованого сервісного центру виробника про НЕ ремонтопридатності (наявності істотного недоліку);
  • гарантійного талона на товар;
  • повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника.

Що таке товар неналежної якості?

Товар неналежної якості - це товар, наявність істотного недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника і після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин.

У яких випадках не можна обміняти або повернути товар?

Підставою для відмови в обміні або поверненні товару, перш за все, може бути недотримання вище викладених умов. Крім того, в разі, якщо товар належить до переліку, які не підлягають обміну та поверненню товарів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. Зверніть увагу, що до таких товарів згідно із законом належать і трубні матеріали.

Товар доданий до кошика

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber